torsdag 10. mai 2007

GRÅVÆR ER SYVÆR

Det er kaldt og grått her på Sunnmøre nå, og da er det godt å ha inneaktiviteter som å sy.
Oppdaget at det blir litt feil dato på dette innlegget, det er skrevet 20. mai, men jeg hadde lagt et av bildene som innleggs-utkast og da blir det lagt på den datoen...........

For noen uker siden laget min mann et nytt sybord til meg, og jeg er kjempefornøyd. Symaskinen er senket ned i bordet, og det er en drøm å sy nå.............. og udner bordet fikk jeg plass til en liten skuffekommode på hjul. Man må finne gode løsninger, nå som man ikke lenger har eget sy-rom.







Jeg er litt hektet på striper for tiden, jeg har nå sydd to løpere til meg selv i brunt og beige. Jeg fikk nemlig noe brun lin av min gode venninne Merete

Jeg tror hun overhørte at jeg hadde sett meg ut noen nye puter i sofaen hos Åhlens og jeg ville ha dem brune