mandag 20. august 2007

Jeg er blitt nominert :-)



Det er Merete som har nominert meg, hun har blitt mer enn en nettvenn, så jeg sender denne rett tilbake til deg.

Jeg har vært i tenkeboksen, hvem skal jeg nominere, dette er vanskelig, det er ikke mange blogger jeg virkelig følger med, men noen er det som er på min Bloglines...

Elisabeth Augusta, hun er den av mine nett-venner som også har blitt en meget god personlig venn. Hun er den jeg har kjent lengst og virkelig setter pris på........

Hanne, fordi hun er den hun er.

Karia, som som skildrer livet på Sanset og på Tenerife. Takk for at du er der.......

"Den gode feen" som jeg oppdaget for litt siden, ta en titt å se, hun skrev så flott om blogging her om dagen.

Tilslutt vil jeg ta med Avva, han har jeg kjent i 34 år. Med han har jeg vært gjennom gode og onde dager like lenge. Som dere sikkert skjønner så er han min hjertenskjære..........han holder ut med min kretivitet og til tider frustrasjoner.

Ingen kommentarer: