søndag 30. september 2007

Tusen takk for hilsener, det går fremover, men jeg er en utålmodig sjel.....lærer aldri av de 3 T-er, ting tar tid.......hadde jo håpet at følelsene i fingrene skulle være tilbake på null komma null...mangler bare følelsen i de ytterste leddet på lille- og ringfingeren nå.........


Til bursdagen min fikk jeg et gavekort fra Traktøren med min gode venninne Grete, hun har vært klar over lenge at jeg har sett meg ut denne hvitløkspressen fra Eva Solo, og med litt penger fra min kjære mor, så er nå pressen i mitt eie.


Her ene dagen var jeg innom Strikkepinnen på Moa, og der kjøpte jeg to nøster med Brazilia Hip, hadde et skjerf i tankene, la opp 30 m og strikket i vei, rekte opp, ble ikke fornøyd...tok en bloggrunde for å finne noe som kunne passe, og jeg fant dette hos Liv-Toril, tusen takk for hjelpen....

1 kommentar:

Frk.Badegakk sa...

Den hvitløkspressa der er fantastisk lekker. Siklet på den selv, men så endte det opp med at jeg kjøpte den til min mor og far i julegave. Så får jeg heller kjøpe meg en selv når det passer seg sånn!

Gudene skal vite at vi har plenty av eva solo ting her i huset. Samboeren er besatt....=P