lørdag 10. november 2007

Tur til Devold-fabrikken

I dag ble det en tur til Devold-fabrikken i Langevåg, min fetter "trønder/bergenseren" kom på besøk og han ville dit å handle litt.
I vinduskarmene i kafe-delen er det utstilt ting og tang fra tidligere tider, her er det slike klyper til stømpeholdere....

Det var ikke godt å ta bilde, det var lang kø ved kassen, mange på julegave-handel.
Min kjære fetter leter her etter en ulltrøye til madamen.....Joda, han fant både til henne og til sin datter.......

Det ble litt handel på meg også, men jeg la det vist igjen hos min mor, for vi dro til henne etterpå. Det var en bomullstrøye til mannen og en gave til nabogutten vår som fyller 3 år snart.

Jeg må ha en tur til, for de hadde luer, votter etc fra "Jul i Svingen" til kr 65 pr del.

1 kommentar:

Sigrun sa...

Så deilig å ha et sånt fabrikkutsalg i sin nærhet. Og klemmelåsene har jeg kjøpt på Nåløyet på Ski og på nettbutikken Quiltenet.