tirsdag 25. desember 2007

Gaver /Gifts

Jeg må bare tilstå, jeg elsker gaver.........


To nye engler flyttet inn julaften, den til venstre fikk jeg med min svigerinne Marianne med familie, den til høyre med min gode venninne GreteL........















Med GreteL fikk jeg også denne flotte boksen med tråd, det er en magnet i lokket...........


















Her er gaver fra noen virkelig gode venner av meg, Merete (mønster til nålepute, hjemmerfarget stoff, tråd og saks), Sigrun ( Yo-yomaker i hjerteform), Elisabeth Augusta ( sokker i helt mine farger og et bokmerke)

Og så fra Hanne, flott stitchery, som jeg alt har begynt på, saks og Tilda-tråd..












Tusen takk til dere alle.................

Julefreden har senket seg, julaften ble feiret som seg hør og bør, alle var fornøyde med sine gaver............


Så nå setter jeg meg i god stolen og syr litegran..........

********************************

Here are some of the gifts I got from good friends this Christmas.............

Ingen kommentarer: