mandag 21. januar 2008

Syplaner / Sewing plans

Jeg hadde lagt meg store syplaner nå som jeg har huset for meg selv, men hva skjer, nå er det 4 dager siden mannen og sønnen dro og jeg har ikke kommet lenger en dette............en venninne hadde løsningen, det er for stille i huset og dt er jeg ikke vant til...........

Toalettveska og reisemappa må være ferdig om en uke for da drar jeg på tur.........ok, jeg begynner å bli reisesyk, gleder meg til å komme til varmere strøk, hvertfall når mann og sønn rapporterer fra sin tur til Thailand..

*****************
I did have some big plans for this week, but I have not got to it jet........it has been 4 days since DH and DS went to Thailand.........but the house is so quit, I'm not used to that........
I have to start sewing, I'm going to Tenerife in 1,5 week. I need a new make-up purse and a map for my traveldocuments............

3 kommentarer:

Kari Aspenes sa...

Du er nok litt reisesyk, ja, for mønsteret er flott og tropisk ;-)

Monika sa...

Uffa - ikkje greit å ha eit stille hus - kom ein tur innover da :-)
Hadde vert kos det og så skal du få middag
Smil fra monika

Wenche sa...

Skulle gjerne ha kommet en tur, Monika........men jeg har litt som skal gjøres før jeg reiser. Sykehuset i morra, frisøren (må klippe meg, så er det syhelga til quiltelaget da, styremøte og forberedelse til årsmøtet........