torsdag 20. mars 2008

Jeg fikk sydd sammen blokk 5 og 6 på "Journey of a quilter" i dag, håper på å få tegnet opp til stitcheriet i morgen.

I got block 5 and 6 on "Journey of a quilter" this morning, I will draw the lines for the stitcheri tomorrow.
Tenkte jeg skulle sy den første blokka på "Butterfly garden" også, men ble litt skuffet da det viste seg at det manglet stoff i pakken. Jeg har sendt en mail til butikken om dette.
I was going to do block 1 on "ButterflyGarden", but there wasn't enougth fabric in the kit, I have writen a mail to the shop.....
Måtte skjekke pakken med blokk 2, men her var alt stoffet med.........

Fortunately there was enough fabrics in the second .........

Jeg har også sydd en ny blokk til min "Everlasting Jane", bilde av den i morgen.

I have also made a block for my "Everlasting Jane"

Ingen kommentarer: