søndag 16. mars 2008

Livet er.../Life is..

Da er "Livet er.." ferdig og kommet opp på veggen.
Lukkekanten ble sydd til for hånd men jeg så DVDen "Walk the line" om livet til Johnny Cash. Jeg vokste opp med denne musikken, på platespilleren i mitt barndomshjem var det Cash, Jim Reevse, Bobby Bare som ble spilt, og selvfølgelig Elvis og Jerry Lee Levis



I have finished my quilt "Livet er.." (Life is...) to day, I did the binding while watching the DVD "Walking the line" the film about Johnny Cash.

2 kommentarer:

Anonym sa...

En flott quilt! Svart og hvitt er bare lekkert.

God påske!

Anonym sa...

Nydelig, lekkert...og av en eller annen grunn fikk jeg skikkelig lyst til å se filmen om Johnny Cash av å lese innlegget ditt...hmm..(har ikke sett den nei)

Skulle gjerne sett teppet nærmere forresten, fikk skikkelig lyst til å sjekke ut detaljer, men det tror jeg sannelig du skal ta som et kopliment;-D