torsdag 26. juni 2008

Litt snikk snakk/This and that

Det har gått noen dager siden siste blogging, har hatt det travelt med andre ting. Men jeg lovte damene på sy-kvelden hos Lappestua at jeg skulle blogge litt i kveld.

Det har vært lite søm, i morges fikk jeg ferdig denne kluten. Jo, jeg har litt garn enda.....men mer strikking blir det lite av på en stund, jeg får vente til jeg har operasjonen til høsten.
********
Not much sewing the past week, but I did manage to knitt this dish-cloth.
oppvaskklut

Lappestua har salg på quiltestoffer nå i juni. Jeg var så heldig at jeg fikk tak i bakstykkestoff som passet perfekt til OC, og så noe blått til en ramme rundt....
***********
My lockal quilt.shop had a sale, I manage to get fabrics for the backing and frame on my OC.
mysteriet igjen



1 kommentar:

Gudveig HN sa...

Teppet ser spennende ut, og bakstykket passer jo bare helt PERFEKT! Gleder meg til å se det hele ferdig.