mandag 30. juni 2008

Livet er herlig :-) / Life is good

Våknet til en tung og dyster dag, tåka lå langt ned i fjella. Det så ikke ut til å bli noen god dag.
Jeg tuslet inn på syrommet og fikk lukkekanten på OC, Quilteline, den ble blå....

Jeg skal sy 3 vin-høner til, det begynner å bli litt tomt i mine gjemmer. Det ble til at jeg måtte en tur på quiltebutikken.

ujuni08 042

Heldigvis så kom solen frem, så nå har jeg fått meg en stund på terrassen og det ble noen sting på "Journey of a Quilter" .......Livet er herlig :-)
ujuni08 040
****************
When I woke up this morning the mist lay tick down the mounten.......so I went to my sewing-room, got the binding on my OC.........

I hade to go to my local quiltshop to get some fabrics, have to make more of these....

The mist went away, and I hade a good time on the porch, got a few stitches on my"Journey of a quilter"

Life is good :-)



Ingen kommentarer: