søndag 15. juni 2008

Lært litt /

Tusen takk til, Merete som har så mange gode beskrivelser om bloggdesign på bloggen sin.

Skulle gjerne ha kommet en tur i morra å lært, Elisabeth Augusta, men veien er lang, får ta det i september. Eller kanskje jeg tar en tur innom Vestfold i sommer....

Den Google oversetteren var bare gøy, litt merkelige oversettinger av og til

Jeg er ikke flink til å redigere bloggen min, forstår ikke alltid dette med koder og slikt.


Men som dere ser så har jeg klart å legge til signatur i bloggen min


3 kommentarer:

Elisabeth Augusta sa...

Det er veldig bra Wenche. Vi er stolt av deg. Ser du har gjort flere fine forandringer - vet ikke helt hvordan du har fått det til.
Det er en uoverensstemmelse mellom bildestørrelsen og bredden på bloggen. Det skal vi hjelpe deg å ordne på, men ikke her i kommentarfeltet. Detta blir bra!

Elisabeth Augusta sa...

Jaja Wenche, nå har jeg fikla og tukla litt her hos deg. Ikke helt som du ba om kanskje, men det får duge for i dag tror jeg. Du kan flytte rundt i sidemenyen sjøl og skifte tilbake til dine egne bilder hvis du ikke er enig i det jeg har gjort.

merete sa...

Bisitteren har fiklet i egen blogg og latt EA styre her på egen hånd, - de gangen jeg har vært med å titte, så kunne jaggu dama komme med løsninger før meg :-)

(fikk vite at en del hos meg ikke var synlig i andre web-lesere enn Internet Explorer, og det terget meg masse!)

Nå er jeg spent på videre utvikling ;-)

merete