lørdag 28. juni 2008

Orange crush +++

Da er Orange Crushen klar til quilting, og det har jeg tenkt å begynne med nå straks.
Det er nemlig en fotballkamp på TV i kveld, og da går jeg på syrommet med god samvittighet. Hvilken kamp det er, jo, AAFK mot Molde.
Teppet er veldig orange og blått.........passer godt, siden dette er fargene til AAFK..
********
My OC is ready to be quilted........

OC klar Q

Vi var ute en liten tur i dag, det ble et stopp hos Plantasjen og OBS. Liker å ha mye blomster ute siden jeg ikke kan ha slikt inne..........Lysene på hylla har jeg kjøpt på IKEA, dessverre så måtte jeg flytte dem ut på terrassen, de duftet litt for mye.
*********
I did get some new flowers out side. I can not have flowers inside the house..............

blomster2 blomster1


6 kommentarer:

Sølvis blog sa...

Så koselig du har det på verandaen din. Og så flott crush'en blir.

Gudveig HN sa...

Nydelig OC, og så koselig du har det på din veranda. Fint med sommerblomster.

Lappesola sa...

Teppet ble knallflott!
God sommer.
Hilsen Sol

Anonym sa...

Your Orange Crush looks fantastic!

Monika sa...

Go morgen :-)
Kor fint teppe ditt blei - :-)
Ja det var masse fotball kamp her og i går
Men eg satt ikkje på syrommet - og egentlig vart eg glad over 1 - 1
For her heier Noen på molde og resten på ålesund
Smil fra monika

ps - kor går det med handa di da - håper det går greit

Elisabeth Augusta sa...

Fin Aalesund-OC og baksida du fikk tak i er jo perfekt. Koselig utafor hos deg ;-)