søndag 10. januar 2010

Føtter 10. - 16. jan. 2010 , Pluss litt for handa også

4254901224_cc145a37dd_m Merete har nok en gang utfordret til å ta bilde av føtter, denne gangen har jeg bestemt meg for å delta igjen..

føtter 10.01 2010 Varme føtter på is og snø når en skal ut å sjekke måleren på veggen, ullragga i tynt deilig ullgarn, ikke lenger tjukke ullragga.......jeg liker ikke å strikke ragger eller sokker, er glad for jeg bare kan stikke handa ned i strikkekorga til mamma å hente opp et par......


vanter Sønnen var innom her i uka å skulle leite etter et par hanska, så vi måtte ned med den store korga med, der så han mine fingerløse vanta, og da kom det: "skulle ikke du strikke noen slike til meg som jeg kan bruke på jobb", ups, det hadde mor glemt.....i dag under sportsendingene ble de strikket, jeg fant et mønster på Knitty. Synes det var flott med den økingen for tommelen i siden, slipper å tenke på høyre/venstre....



1 kommentar:

merete sa...

Kjekt at du blir med på føtter denne gangen, - og vantene ble fine! Jeg strikker "alltid" tommekile i siden. Barn i barnehage, vet du ;-)