torsdag 11. mars 2010

Helg

Det er helg og lørdag, masse sport på tv, men pytt en har da noe å henge fingrene i.......
Jeg stod opp til nesten vanlig tid..........fått i meg den første koppen med kaffi.....i ovnen står alt en sjokoladekake å godgjør seg, "kjæresten" til Alexander Aran , Kathrine er 1 år i dag, og lovet å lage kake....



Det strikkes, jeg kjøpte noen nøster "Silk Alpakka" fra Drops....skulle egentlig strikke meg et skjørt, men jeg liker ikke dette garnet....så det blir til at jeg strikker meg en vest.....har kommet til bærestykket på den.......
IMG_1809

Det går i bunadskjorter her, jeg sier hver gang, nå skal jeg slutte med det for mine hender protesterer.......men klarer jeg å slutte.....nei.......
IMG_1810
Den flotte tresesken er det min mann som har laget......





Ingen kommentarer: