lørdag 12. juni 2010

Våknet til en skikkelig tung og grå dag i dag, hadde i grunnen ikke noe spesielt på tapetet.....så jeg bestemte meg for å gå gjennom skapene på kjøkkenet og ta en skikkelig opprydding, det er utrolig hva en gjemmer på. Man prøver jo å følge moter og trender, men kaster jo ikke det en hadde fra før.For engangs skyld fikk mannen være med på å bestemme, jada, det hjalp mer ble kastet.....

gamle brødboksa
En ting som fikk reisepass i dag var brødboksen, den var vel snart 20 år....nå må vi finne en ny (jada, de som kjenner oss vet at vi har lett etter en ny i mange år, men mannen vil ikke ha en i metall og jeg vil ikke ha i tre), jeg har en i sikte (mannen har godtatt den), det er Perfect Home som har den,litt vanskelig å få tak i da, den selges vel bare på homeparty..

oldemor-kopper
Så må jeg få vise disse små koppene, de er arv etter min oldemor Marie.

Ingen kommentarer: