torsdag 8. juli 2010

Bytterfly blokk 4, 6, 7 og 8

Det har ikke vært mye oppdatering på Butterflyen på noen dager, grunnen er at min kjære mor ramlet og brakk lårhalsen søndags morgen. Så det har vært litt frem og tilbake til sykehuset....Heldigvis der det ut til å gå bra :-)

Jeg har da fått sydd en del innimellom, her ferdig med aplikasjonene på blokk 4, 6, 7 og 8. Nå har jeg igjen blokk 5 og 9, blokk 5 må jeg sy fra grunnen av, det var den jeg måtte få ny siden den forsvant i posten.
blokk 4,6, 7 og 8

Jeg har tenkt å sende en mail å se om jeg kan få tak i det manglende stoff til blokk 1, og det ser ut som jeg mangler blokker på min "Journey of a quilter" også, skal sjekke det i siden, slik at jeg tar det med en gang......

2 kommentarer:

Hanne sa...

Det går unna ser jeg :-)
Det blir et flott teppe når vi blir ferdige!

Ragnhild sa...

Så godt at det går bedre med din mor! Og for et flott teppe dette blir!