onsdag 28. juli 2010

Litt strikking

Jeg er med på håndarbeidsforumet Hobbyboden på nett, og der er dukker det stadig opp spennende mønster......denne gangen var det to stykker som fristet..
still light
Denne er et mønster på engelsk og heter "Still light", mønsteret kan kjøpes her . Jeg strikker den i Drops Alpaca lysggrå farge nr.0501. Det fine med denne er at en strikker fra toppen og ned.

Hjertekjolen
Denne er et mønster fra Garnstudio , jeg stikker den i litt andre farger, må jo ha litt lilla i den....

Jeg har ikke lagt bort Butterflyen eller skjorta jeg holder på med, men strikketøyet er greit å pakke med seg når en drar på tur..........

1 kommentar:

Miranne sa...

Heisann, Wenche,
eg driv også på med ovanfrå-og-ned strikking. No når eg får snust litt rundt, så ser eg jo at det er fleire enn Tant Kofta som har hatt ideen. Artig måte å strikke på.
Veit du, eg strikkar LILLA :o)
Lekkert arbeid du har laga deg, forresten.