tirsdag 17. august 2010

Sjal ferdig +++

Det strikkes, på SL er jeg kommet lengre en på bildet, har faktisk begynt på en arm...
Jeg var så heldig å få fatt i 2 hesper Wollmeise, 1 heste WM merino 100% i fargen Lavendel (er mye mer lilla i virkeligheten) og en WM Twin i fargen Fuchsia....tusen takk til Torill som ville dele med meg. garnet er helt nydelig å strikke med.

IMG_2461

Av merinogarnet strikket jeg dette sjalet, det er et forenklet utgave av Haruni, som er et gratis mønster på Ravelry.
Jeg har ikke blokket sjal før, dette er mitt første forsøk.....
Variant av Haruni

Ellers er det kaos i heimen, har tømt entreen, det skal sparkles og males. Vi starter der og forsetter med kjøkken og stua, alt skal være ferdig til 1. sep., tror jeg......

2 kommentarer:

Fru Keilegavlen sa...

Flott sjal du har strikka!

Ragnhild sa...

For et nydelig sjal!!!