fredag 25. mars 2011

Så ble det et lite blogginnlegg igjen ;-)
Jeg føler at dagene flyr avsted, det går mot vår sies det, men ute har det snøet på morningen......

Jeg har endelig tatt kontakt med hudavdelingen på sykehuset, psoriasisen min har spredd seg, jeg fikk fort time og nå går jeg tre ganger i uken til lysbehandling.

Jeg har noen sinkhus og fat, men jeg får det ikke til å passe inn hos meg. Inspirert av Karipia har jeg gått til innkjøp av maling og skal prøve å male de antkkhvit.



Skjerfet fra et tidligere innlegg har jeg rekt opp, strikket så mye feil (men det er fremdeles på "to do"-lista mi). Jeg så dette sjalet i bloggen til "morgrethe", det er et mønster fra Drops. Ikke lett å ta bilde av seg selv ;-)

3 kommentarer:

Liv sa...

Ikke dumt å male sinktingene, gitt! Takk for idèen!
Håper lysbehandlinga vil gi en rask bedring av psoriasisen. God helg! :)

Mari sa...

Hei.
Har gitt deg en award :-)

Jorunn S. sa...

Kjempelurt!
Ser på forrige kommentar at du er populær... JEG har også sendt deg en award...håper du setter pris på den også (..du kan jo vente en stund før du gir den videre, er jo litt jobb).
Se bloggen min :)
http://kranmajola.blogspot.com/