mandag 17. september 2007

Det går vist en fotball-kamp på tv, og da prøve jeg å finne på noe annet.......jo,da jeg ønsker at laget skal stå i eliteserien.....

Jeg tenkte jeg skulle lage en ny løper på skjenken min, målet på den blir 1,2 m



Jeg fant frem restene etter de 60 graders løperne mine, fant flere rester etter at bilde ble tatt. Noen av restene har jeg brukt til dette.

Jeg fikk noe brun-lin i gave av Merete da hun var her i vår.......den gangen var det brune en stor utfordring for meg........her har jo det gått mest i lime og lilla, men nå er jeg har jeg helt falt for litt dusere farger, tenk bare på slumreteppet mitt.

Siden Merete er en slik inspirasjonskilde, så tok jeg meg den friheten å surfe litt på bloggen hennes etter litt ideer, og der fant jeg dette.........og litt videre på det

Nå skal det bare få synke litt inn, så får vi se hva det blir til......

1 kommentar:

Elisabeth Augusta sa...

Jeg følger spent med og er sikker på at det blir fint.