lørdag 22. september 2007

Hva gjør en håndarbeidsfrik når den har vært hos legen med en verkende venstre hånd og tre følelsesløse fingre og får da diagnosen "carpal tunnel syndrome", jo........en drar på Lappestua å kjøpe stoff......en trenger da Q-medisin.........


Jeg fant et strikkemønster på nettet her en dag, husker ikke hvor, og med en gang slo det meg, dette må jeg strikke til Oktoberrosa, smerte fikk være smerte........
Skjerfet er stikket i Silkealpakka fra Garnstudio....ca 160 cm langt..........



I kveld har jeg prøvd å pakke litt til syhelgen i Valldal, vi var en gjeng i januar også, bilde fra det er her

2 kommentarer:

Sølvis blog sa...

Ja quiltemedisin og vitaminer trenger vi masse av. Men en liten hemmelighet: det hjelper å kose litt med de stoffene vi har fra før også
God hyttetur - quilteturer i lag med venninner gir masse vitaminer.

Rita Tjelta sa...

Heisann. Jeg har tagget deg. Se i bloggen min.