tirsdag 25. september 2007

Plutselig ble det tirsdag, helga gikk å altfor fort, sy/bursdags-helg sammen med gode venner er helt topp. Dessverre ikke noe bilder, glemte nemlig batteri.......


Flotte gaver fikk jeg, tre lilla (ja, det er lilla) stoff fra Gunhild, øredobber fra Meliha (kjøpt i Bosnia, sa jeg ønsket meg noe derfra), englekopp og et lite stitcheri fra Monika, pompadur fra Line ( den var fyllt med 4 små glass med hjemmelaget gelesylte), og ibenholt strømpepinner fra Elisabeth Augusta, dessuten et par gavekort på Lappestua, det var fra Guri, Bente og Marthe.
Takk til dere alle........spesielt til Meliha som hadde laget en herlig bosnisk-rett til oss.....

I morgen kl 08.00 har jeg time på dagkirurgien ved Ålesund Sykehus, gikk fort dette..........det var en avbestilling og jeg er så heldig at jeg bor bare ca 5 min fra sykehuset....

1 kommentar:

Hanne sa...

Fine gaver !

Super lykke til i morgen Wenche. Skal tenke på deg hele dagen !!