mandag 8. oktober 2007

Har da sydd litt

Det går seint på håndarbeidsfronten for tiden, fingrene på venstrehånd henger ikke helt med enda, lillefingeren har funnet ut at den vil leve sitt eget liv. Jeg har prøvd å strikke, men har gikk det opp foreløpig, jeg kjenner nemlig ikke tråden på fingrene...........men det kommer vel en dag. I morgen skal jeg ta stingene.......og så er det kontroll på sykehuset om 2 uker..

Jeg har laget litt stitcheri, det store skal bli på et pung, tenkte jeg skulle bruke mønstert til sirkelpungen i boka til Annie Eikenes "Lapp på en-to-tre"



De to under her skal jeg bruke på en pose til koppen min, fant ideen på AnitaT's blogg.....


2 kommentarer:

merete sa...

Sjekk denne linken :
http://www.ericas.com/projects/proj9707.htm
Det er fra denne siden jeg fikk lov til å oversette til norsk og ha i NQFs medlemsblad for (hvem vet?) hvor mange år siden :-)

I bunn klippet jeg ut en sirkel fra et isbokslokk, - holder den dag i dag. Og jeg har to :-)

Morslillepia sa...

Så kjekt å se så mye flott stitcheri. Har ikke selv hevet meg på det enda,men er nå blitt inspirert.