fredag 12. oktober 2007

Kurs i morgen + litt av hvert

I morgen skal jeg på kurs, det er på Lappestua (de åpner nettbutikk i neste uke).

Det skal være kurs på denne duken, jeg gleder meg ........det ser så spennende ut og kanskje jeg kan lære med å bruke noen av de spesial-linjalene jeg har liggende ;-)





Denne uka har jeg for første gang gått på et treningstudio frivillig, men nå er avgjørelsen tatt, så 2 ganger i uka er jeg å trener. Jada, jeg har hatt ondt både her og der...........men det må vel bli bedre ;-)

Så var Oktoberrosa over for denne gang, er så imponert over 40000 kroner kom inn.

2 kommentarer:

Beate sa...

Artig med kurs! Flott å bruke helga på det :)
Og så synes jeg du er kjempeflink som har begynt å trimme. God helg til deg!

Anonym sa...

Kjempeflotte ting du har laget! Flott at det kom inn så mye penger til oktoberrosa! Veldig bra!

Grattis med treningsstart. Jeg kjenner den startfølelsen. Det kommer seg etter hvert ;)

Ha en fin helg!