lørdag 24. mai 2008

My "Everlasting Jane"

Jeg startet på min Babyjane "Everlasting Jane" i april 2001, og jeg har sydd 104 av blokkene for hånd, men nå har jeg kommet til at vist jeg noen gang skal bli ferdig med denne så må jeg bare begynne å sy noen av blokkene med maskin. Heldigvis så har jeg CDen, så det hele ble en lek. Blokkene er ikke helt perfekte, men det får så være..........jeg vil bli ferdig.
Så i dag har jeg sydd de 3 første blokkene på rad I

Rad I1,2,3
**************
I started on my BabyJane "Everlasting Jane" in April 2001 and have done 104 blocks by hand, but I have come to the decision that I have to make some of the blocks using the sewing-machine. Fortunately I have the CD, so it's going very well, the blokcs are not perfect, but they will do.........So to day I have made the 3 first blocks on Row I.

2 kommentarer:

Kari Aspenes sa...

Lykke til videre med maskin-jane!
Jeg gjorde det samme og har bare 13 trekanter igjen. At jeg har hatt de samme trekantene igjen i over et år, snakker vi ikke om :-)

Elisabeth Augusta sa...

Det er bra Wenche, jeg heier på deg og Kari.