fredag 23. mai 2008

This and that

Jeg mangler motivasjon om dagen, vet ikke hva jeg skal ta tak i...... har mye jeg kan jobbe på. Det er fristende å begynne på noe nytt.
***************
I do not have much motivation these days, I want to start on something new.........but I should have had a lot of WIPs finished..................


Civil War Diary Quilt Jeg har fått denne boka, og jeg har begynt å samle litt stoff til quilten. Jeg har valgt lilla, grønn og beige.......den lilla i midten er fra Val i Canada, hun lager de flotteste håndfarga stoff..........
***************
I have got this book, and I have started to collect some fabrics. I will make the quilt in purple/lilac, green and tan.....the purple farbrics are hand-dyeed, I got it from Val in Canada, she makes the most gorgeous hand-dyeed fabrics.............


HåndquiltingJeg prøver å få denne løperen ferdig, men det går seint med håndquiltingen..........
******************
I'm doing some progress on my table-runner, I'm a slow handquilter.........

5 kommentarer:

Anonym sa...

For en nydelig løper du driver med, den kommer til å bli flott med håndquilting.Var mye flott søm her hos deg, takk for titten. Ønsker deg en flott helg.

Kari Aspenes sa...

Ta det ikke så tungt, motivasjonen kommer før du aner.
Lag deg en liten oversikt for å få fart i sakene.
Mandag - Civil war
Tirsdag - Kaffe og blader
Onsdag - Løperen
Torsdag - Kaffe og bøker
Fredag - Gåtesøm
...og sånn går nå dagan... :-)

Klem fra den store optimisten!

Elisabeth Augusta sa...

Men dritlekkert blir det jo.

Hanne sa...

Den løperen blir så fin! Finnes det noe mønster på den, eller er det egen ide ?

Gorgeous table runner Wenche :-)
Is it your own idea ?

Litamora's Quilt & Design sa...

jøje meg, denne blir bra fin! Du må ikke glemme å blogge den når du fortsetter/blir ferdig. Helt nydelig!