torsdag 11. februar 2010

Litt på en torsdagskveld

Det har blitt gjort litt siden sist, montert bunadskjorte og strikket, men denne uka har jeg hatt fokus på min "Butterflygarden"

Den har ligget pent i boksen sin siden jeg hadde den stor opprydningen på syrommet mitt.....
Boksen med Butterflygarden
Jeg hadde sydd noen blokker da, men kom litt skjevt ut da det manglet stoff til blokk 1, og da jeg skulle ha blokk 5, så kom det en tom ødelagt konvolutt fra Australia........jeg sendte flere mail til butikken men fikk ikke noe svar, men nå i uka en sein kveld tenkte jeg at nå gjør jeg et siste forsøk og sendte en ny mail.........og jeg fikk svar innen en time, en ny blokk 5 er på vei........meeeeeen så hadde jeg glemt det med blokk 1, ja,ja får se om jeg ikke finner noe stoff i mine gjemmer jeg kan bruke.....
Butterflygarden underveis
Jeg tror det blir en stund til jeg bestiller noen BOM.........har forresten en til liggende "Journey of a quilter", ....det får bli det neste fokusprosjekt..........


Må jo få vise et bilde av Alexander Aran, tatt nå i uka.......tenke seg til at han blir 6 mnd om ei uke........beynner å bli stor, farmors briller får litt medfart fortiden, greit å gripe tak i ;-)
gullet

2 kommentarer:

Gudveig HN sa...

Åhhh for en nydelig guttunge! Helt "til å spise opp" :-)

Kari Aspenes sa...

En skjønn liten krabat! Helt forståelig at farmor er tussete ;-)