fredag 26. februar 2010

TUR :-)

Forrige helg var jeg og mannen en tur til Trondheim, vi kjørte denne gangen over Dovrefjell. Vi hadde et flott vær over fjellet..ble faktisk overrasket hvor lite snø det var og det var bare veier nesten hele veien.......

Teppene på hotellet var jo helt i min smak :-)..... det ble et spennende opphold med at brannalarmen gikk kl 0245 om natten, heldigvis så var det falsk alarm......
Perfekt farge

Det ble tur både på Ikea og Stoff og Stil fredagen.

Lørdagen hadde jeg en flott dag sammen med Kari, vi gjorde byen (mens mannen slappa av på hotellet)......var innom flere steder, Nøstebarn, Panduro, Jens Hoff etc. Selvfølgelig så måtte jeg innom Quiltegården hos Siw, der fant jeg litt stoff og dette herlige lille stativet til å henge en quilt på...
litt Q-vitamin

IMG_1740IMG_1729
Må jo ha med litt bilder av sjarmøren vår, er jo over 6 mnd nå........aktiv liten krabat...godt grinda er på plass i trappa.....

Snart han kan sitte heilt uten hjelp....
IMG_1745

1 kommentar:

Karipia sa...

Nydelig liten sjarmør det der ja:)) Vi hadde en trivelig dag på lørdagen...det er sikkert:)) Og mye fint fikk du kjøpt deg også:))